2011 m. gegužės 4 d., trečiadienis

Staigmena vestuvių metinių proga

                Kažkaip šiemet užstrigau ant tų vestuvių metinių ;) Niekad taip nebūdavo, bet tam turbūt savos priežastys yra. Plius nesu iš tų greitųjų rašytojų, kurios fiksuoja savo gyvenimą ir nuostabiuosius rankdarbius čia ir dabar. Man kažkaip viskas sulėtintai gaunasi, bet geriau vėliau nei niekada :D
                Taigi grįžtam prie n uostabiosios dovanos, kuri jau seniai nufotografuota, bet niekaip iki šio dienoraščio negalėjo prisibelsti. Bet pagaliau pagaliau... Mano vyro brolis šiemet susirado draugę (valio valio) ir mūsų metinių proga bendromis jėgomis porą savaičių darė tokį nuostabų grožį:


             Kas mane pažįsta - žino,kad man žiauriai patinka dėžutės. Taigi ši dovana kaip tik į dešimtuką :) O jos viduje dar nuostabesnis radinys (ypač idėja):


                Dėžutės viduje buvo (nes dar nespėjus įamžinti to grožio, mano mažulis apžiūrėjo dovaną užsiversdamas visą dėžutę ant galvos) trapių lengvučių kriauklių su užrašais septynetukas. Užrašų negaliu parodyti, nes jie sidabriniai ant baltų kriauklių ir nemoku nufotografuoti :( O užrašyta ten štai kas:
Meilė kantri...
Meilė maloninga, ji nepavydi...
Nesididžiuoja ir neišpuiksta...
Viską istveria...
Viskuo viliasi...
Viską pakelia...
Meilė niekada nesibaigia...

             Tikra stebuklų skrynelė (ir tik aš žinau, kokį stebuklą ji padarė...).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą