2011 m. gegužės 5 d., ketvirtadienis

Pinto krepšelio "sijonėlis". Pagaliau...

                   Tie, kas skaito mano dienoraštį iš seniau, prisimena galbūt tokį įrašą apie iš laikraščių pintus krepšelius ir mano pažadą įkelti mano pirmojo pinto krepšelio nuotraukėlę, kai tik jis bus "aprengtas". Nes neaprengtas jis toks šleivas kreivas gavosi ir neturi prekinės išvaizdos. Taigi šios produktyvios savaitės pradėtų ir pabaigtų darbų sąraše galima rasti ir "sijonėlį" mano pirmajam pynimo šedevrui :)


          Mamytės pintų krepšelių "sijonėliai" turi kraščiukus ant pačio kraštelio. Kadangi aš naudojau rausvą medžiagą ir baltus kraščiukus - tai pastarieji būtų pasimetę baltai dažytų popieriaus "vytelių" fone. Todėl baltus kraščiukus prisiuvau šiek tiek aukščiau, kad matytųsi ir jų grožis.


            Man dar net dorai neapžiūrėjus pabaigto darbelio - į jį įsikraustė vienintelis likęs kiškutis kartu su žirklėmis. Net neįsivaizduoju, kam jam tos žirklės... ? Matyt patiko manasis darbas ir nusprendė apsigyventi ten :)

P.s.: Jei pinsite krepšelius - pasistenkite pinti standžiai. Ypač jei po to dažysite juos. Maniškis nebuvo nupintas standžiai ir per laiką nuo judėjimo (o to neišvengsite, jei krepšelį naudosite) pradėjo trupėti dažai, ir byrėti visur, kur tik krepšelis pastatomas. Truputį nepatogu nuolat valyti baltas dulkes. Bet gyveni ir mokaisi :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą