2011 m. balandžio 22 d., penktadienis

Pilnas orkaitės išnaudojimas :) : duona ir "brauniai"

               Sniegos bloge "Viru viru košę neseniai atisrado įrašas apie "braunius:" (čia). Rima juos iškepė ir aš paragavau. Nuo to momento nebegalėjau daugiau apie nieką kitą galvoti - tik kaip išsikepti :) Nes paskutiniu metu negaliu atsispirti šokoladiniams dalykams. Tiek jų norisi... net silpna, kai pamatau. Taigi parėjus namo ir susiruošusi kepti kvietinę duoną su raugu (jau būtinai reikėjo kepti, nes reikia rauginti 12 val. o pas mane jau rauginosi 24 val...), sumasčiau ir jų išsikepti.
               Čia duonelė:

                Vis norisi pilnai išnaudoti tą orkaitės plotą ir tuo pačiu elektros sunaudojimu iškepti daugiau pyrago ar ko kito orkaitėje kepamo. Paskutinius metus visąlaik mano orkaitėje vienu metu kepa po kelis pyragus vienu metu, kartais net skardelės viena virš kitos (tik kraštelis, nes kitaip netelpa) būna. Taigi ir duona, ir Sniegos aprašytieji "brauniai" turi kepti 180 laipsnių temperatūroje - puikus pasirinkimas. Ir plius duona pašovus į orkaitę lieka kaip tik laiko paruošti "braunių" tešlą, nes duonelė turi kepti  vieną valandą, o "brauniai" apie 20-30 minučių. Taigi taip ir dariau :) Tik man po tų 30 minučių "brauniai" dar nebuvo iškepę, tai palikau išjungtoje orkaitėje iki ryto - gal todėl gavosi pakraščiukai ir paviršius toks kietokas, bet man vistiek žiauriai skanus :) Ir dar pliusas - vyras nevalgo, mažiukas dar nevalgo, o vyresnėlis - pasakė, kad "fe būtų"... Taigi drakoniukas patenkintas, nes pyragas MANO MANO MANO :)))))


                  Tik kepdama pagalvojau - o čia receptukas ne toks pat kaip tarybiniais laikais buvo kažkoks negriukas ar negro pilvas? Neturiu senų užrašų, kad palyginčiau, bet ten lyg irgi kažkaip panačiai gaminama. Gal jūs žinote?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą