2011 m. balandžio 18 d., pirmadienis

Aš - MOTERIS

           Nuostabus pilnas prasmės eilėraštis (deja nepamenu kieno jis - gal jūs žinote?). Ypač tinkantis pateikti vyrui kaip instrukciją ( ne naudojimosi, bet elgsenos) ...



                                      Kai mano lūpos tars piktus žodžius.
                                   Žinok, reikšmė jų visiškai kita,
                                 Jie kviečia apkabint mano pečius
                               Ir trupučiuką pasėdėt šalia.
                                     Kai mano akys svaidysis žaibais,
                                  Žinok, jos slepia meilę ir tada
                               Tu apiberk mane švelnumo bučiniais
                             Ir viskas vėlei plauks sena vaga.
                                    Kai bėgs per skruostus ašarų lietus,
                                  Neklausinėk kvailai, o tyliai prisiglausk,
                               Leisk verkti tol, kol liūdesys išdžius,
                             Na, o tada: „Ar jau geriau?“ paklausk.
                                    Jei kada nors supykdyčiau tave,
                                  Tu nesiginčyk, bet atsiprašyk,
                               Snaige ištirpsiu tavo gerume.
                          Aš – MOTERIS, mane suprask ir gink ...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą