2011 m. rugsėjo 30 d., penktadienis

Nertas pledas

             Jau seniai (turbūt nuo mokyklos laikų) svajoju apie nertą pledą ant lovos iš atskirų dalių. Iš vadinamų paprastųjų močiutės kvadratėlių, rozečių ar kitokių dalių. Per mano svajojimo metus mano mamytė mano svajonę išpildė.  Tik žinoma mano noro nė kiek tai neapmalšino ;) Vis dar noriu pati nunerti. Vis vartau ir žiūrinėju, bet niekaip neišnešioju iki darymo stadijos...
             O mamos nertas pledas susideda iš kvadratėlių su gėlytėmis. Gal dar trūksta pamušalo, bet jo vėlgi ilgai gali tekti laukti - todėl rodau dabar :)
                Siūnant bandėm dėlioti raštą, kad būtų išcentirškai einančios spalvos, bet kadangi kiekvienas kvadratėlis turi įstrižą motyvą, .t.y. susideda iš dviejų tamsių ir dviejų šviesių lvadratėlių, tai tas išscentriškumas nelabai matosi.

2 komentarai:

  1. Pamačiau nuotrauką ir pagalvojau : O, Eglė nunėrė. Ir kada spėjo? Šaunuolė tavo mama :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha :) ir aš taip pagalvojau, bet... Tokia svajonė įrašyta į ateinančio dešimtmečio planus. Tikiuosi išsipildysiančius :)

    AtsakytiPanaikinti