2011 m. vasario 28 d., pirmadienis

Sėmenų sausainiai

          Iš geros draugės Vitalijos gavau sėmenų sausainių receptuką. Užkabino tai, kad galima eksperimentuoti su šiuo receptu ir vis tiek gaunasi geras rezultatas.  Nes man dažniausiai nesigauna pagal receptus - nesu puiki šeimininkė :(  Kiekvienąkart kepdama ką nors orkaitėje pagalvoju, ar neišsikepus man ir šių sausainiukų tuo pačiu kaitinimu ;) Jie man super tinka prie kokios trintos moliūgo sriubos. Niam niam. Ir plius sveika ;)
           Plačiau apie linus ir jų panaudojimą galite paskaityti čia


Sėmenų sausainiai

      125 ml (0,5 puod.) sėmenų
      375 ml |(1,5 puod.) miltų
      2 ml (0,5 a.š.) kepimo miltelių
      2 ml (0,5 a.š.) druskos
      20 ml (4 a. š.) minkšto margarino ar sviesto
      125 ml (0,5 puod.) lieso ar 1%pieno
Suminkyti, iškočioti plonu sluoksniu ir supjaustyti norima forma.
Kepti apie 20 min.

Pastabos:
1. Sėmenų nebūtinai tiek daug dėti, galima ir kitokių grūdelių (kanapių, sezamų ar kokių kitokių)
2. Kepimo miltelių nebūtinai
3. Vietoj sviesto galima dėti aliejų (aš pyliau alyvuogių aliejų). Gal gaunasi kietesni, bet man tiko. Bandziau pasikutinisyk kepti su taukais - puikiai pavyko. Vadinasi bet koks riebaliukas tinka Jei kepsite su aliejumi gausis kaip kietoki duoniukai, o jei su sviestu - daugiau kaip sausainiukai ;)
4. Vietoj pieno pyliau vandenį.
5. Kepiau 180-200 laipsnių orkaitėje (maniškė tokia tarybinė, tai tikslios temp negaliu pasakyti) – 20 min buvo per daug, nes dalis sudegė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą