2012 m. gegužės 30 d., trečiadienis

Pelėdukės :)

             Tęsiu anksčiau padarytų darbelių aprašymą. Šįkart Pelėdukės. Tiesa, nuotrauka tai superinė - "rask juoduką tamsiam kambary" , ane? Kažkaip tik dabar man susišvietė, kad gi juodą gaminį juodam fone fotografavau. Tuo metu buvo nemažai darbelių mano laikinoj "fotostudijoj", kad net nesusišvietė, ką darau. O dabar perfotografuoti jau šaukštai popiet, nes pelėda jau išskrido pas naujus šeimininkus...
           Kalbėdama apie siuvimą, pirmiausia noriu paminėti mane įkvėpusį blogą Johny in a dress. Nuorodoje rasite ir pamokėlę, kaip pasisiūti pagalvėlę. Man kilo idėja dar supaprastinti Natalie pateiktą iškarpą. Taigi mano šiokie tokie pakeitimai: pagalvėlės iškarpa formuojama iš norimo dydžio stačiakampio, suapvalinant apatinius kampus ir suformuojant ausytes. Sparnelius galima siūti kaip aplikacijas jau susiuvus kūnelį, bet galima įstrižai prisiūti medžiagos gabaliukus ir tik tada susiūti kūnelį. Antrasis būdas man labiau patiko, nes sparnelio prisiuvimo siūlė graži, tvarkinga, paprasta. Nesakau, kad siuvant aplikacijos būdu taip nebūna :) Akys nunertos iš lininių ir medvilninių siūliukų, po to prisiūtos. Pati mano pelėdukė yra nedidukė - tik 12*15 cm. Tad kaip pagalvė sunkiai panaudojama, gal daugiau kaip žaisliukas ar dekoracija.

              Yra ir dar viena pelėdukė, tiesa ne tokios puikios prekinės išvaizdos. Šovė galvon mintis, kad iškarpa turėtų būti gera šildančiai pagalvėlei pasiūti. Ausytės prikimštos sintetiniu kamšalu, o vietoj pilvuko pasiuvau atskirą maišelį, užpildytą kruopomis (kad būtų galima šildyti mikrobangėje ir naudoti kaip šildomąjį kompresą), ir įdedamą per užtrauktuku užtraukiamą skylę apačioje. Kadangi grūdais pagalvėlė nebūna tvirtai pripildyta (kitaip bus kaip akmuo ir bus nelabai patogu įdėti), tai ir antroji pelėdukė nelaiko formos. Pastarosios sparneliams panaudojau platų kaspiną, kurį prie kūnelio prisiuvau zigzago žingsniu.
                Tokios tad manosios mielosios Pelėdukės - pagalvėlės :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą