2012 m. vasario 13 d., pirmadienis

Akcija "Išpildyk norą"

           Man labai patiko dalyvauti dovanų mainuose. Šiemet apturėjau nuostabias Kalėdas, nes dovanų gavau netikėtų ir iš toli :) Apie tai parašysiu vėliau ir gautas dovanėles pagirsiu ,bei savas pagamintas parodysiu - reik pasivyti darbelių laiką. Paskutiniu metu tik dirbu, o rašyti nekyla rankos - gal šie įrašai pramuš šią blokadą ir pasidalinsiu su jumis savo kūriniais :)
           Taigi pagauta to malonaus dovanų darymo, o po to ir gavimo jausmo ir radusi Sonatos bloge kvietimą keistis dovanėlėmis Šv. Valentino dienos proga - būtinai norėjau dalyvauti.  O kvietimas skambėjo taip:
 Išpildyk norą
Man kilo tokia idėja.Šv.Valentino dienos proga pamylėkite save ir suteikime džiaugsmo sau.Noriu paskelbti rankdarbių mainų konkursą ,,Išpildyk norą''. Manyčiau,kad kiekvienos merginos noras yra gauti tokią dovanėlę. Nesvarbu ,kas tai būtų ,svarbiausia atlikta jūsų rankomis.Taigi,jei atsiras  norinčių ,  norėčiau ,kad  po šiuo įrašu surašytumėte savo vardus su savo blogų adresais.Tada burtų keliu išsitrauksime,kas su kuo keisis rankdarbiais.Jūsų laiškų lauksiu iki  sausio 25 d. Tuomet ištrauksiu burtus-ir paskelbsiu. Ir  turėsime tris savaites iki Šv.Valentino įgyvendinti norus ir svajones.Visą rankdarbių keitimosi eigą kontroliuosiu aš .Taigi,jei yra norinčių gauti ne tik mano dovanėlę-taigi pradedam........Gal turite kitokių pasiūlymų,būtinai rašykite.
P.S.Ištraukus burtus,kas su kuo keisis dovanėlėmis,merginos tarpusavyje apsitars,kas ir kuo nudžiugins viena kitą.
Manau,taip.....merginos rašykite savo nuomonę

             Kaip matote - terminas sausio 25 diena. O aš šį pasiūlymą radau tik 25 dieną. Kaip aš norėjau sudalyvauti, tad vis dar parašiau. Ir tik parašiusi atradau, kad burtai ištraukti ir merginos suporuotos. :( Kaip liūdna pasidarė, kad nespėjau užsiregistruoti. Bet tada atsirado dar vienas įrašas Sonatuko užrašuose, kuris mane be galo pradžiugino :) Pasirodo iš suporuotų merginų dvi nuolat tampa porininkėmis ir norėtų iš naujo traukti burtus. Todėl mano dideliausiai laimei buvo priimtos dar dvi naujos akcijos narės. Ir viena iš jų tapau aš. Valiooooooooooo :)))))))) Taigi susirašėme laiškučiais su Renute . Pavarčiusi jos tinklaraštį, pamačiau, kad ji daugelio nuostabių darbų autorė. Buvo labai įdomu susipažinti su jos kūryba :)
             Dėl dovanėlių susitarėme. Aš turėjau naglumo išreikšti savo pageidavimus, kai tuo tarpu Renute pasiliko prie staigmenos pozicijos, tad turėjau laisvas rankas kūrybai.
              

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą